Grasparkiet met een fetisch

Hier kunnen vragen en tips over het gedrag geplaatst worden.

Moderators: debby1972, Nicky, Hélène, Esther67, *wendy*

Plaats reactie
Jordy&Lièna

Grasparkiet met een fetisch

Bericht door Jordy&Lièna » 09 dec 2015 15:18

Hallo allemaal!

Ik weet van grasjes dat zij zich snel kunnen hechten aan alles en iedereen. Zelf hebben wij 2 Engelse grasjes en 1 daarvan doet dit nu ook. Hij heeft een nogal pikante relatie opgebouwd met de band van een oude badjas die wij hebben opgehangen aan de gordijnrails. Ik vind het zelf wel grappig om te zien als we hem betrappen op de daad, je ziet hem genieten haha.

Is het heel erg dat hij zo 'actief' bezig is met een object? Ik kan mij goed voorstellen dat dit ook tot confrontatie kan leiden tussen de grasjes.

debby1972
Moderator
Contacteer:

Re: Grasparkiet met een fetisch

Bericht door debby1972 » 09 dec 2015 17:38

Heb je toevallig 2 mannen?
Ik heb het wel gehad met een pop en een man,de man deed 'het' alleen maar op een zittouw,altijd dezelfde,terwijl hij wel een popje had,zij vond dit niet leuk en joeg hem altijd weg,maar ik had het hem nog nooit met de pop zien doen,misschien is de liefde niet sterk genoeg,of je hebt 2 mannen dat kan natuurlijk ook.
Heb je ook foto's van het duo,ben wel nieuwsgierig naar je vogels
Afbeelding
Afbeelding
Lieve Fleur 5-7-2011 - 11-12-2011
Lieve Balou 10-5-2010 - 1-9-2012
Lieve Luna we gaan je nooit vergeten 8-9-2009 - 17-9-2013

http://www.baluna.nl

Jordy&Lièna

Re: Grasparkiet met een fetisch

Bericht door Jordy&Lièna » 10 dec 2015 20:23

Ja het zijn inderdaad 2 mannetjes. Vandaar waarschijnlijk ook de drang ^^

Afbeelding

Dit zijn nog fotos van een paar maanden terug toen we ons nieuwe groene grasje hadden gekocht. Op dit moment heeft hij nog geen vol veren pak, maar kan wel al een beetje vliegen. Al lijkt het meer op een kip, maar goed dat komt nog wel.

De groene is de onzekere van de 2 en dan kun je wel raden wie zijn nieuwe hobby heeft gevonden ;)

Plaats reactie