Kids Corner

Hier komen enkele handige tips te staan. En mededelingen van de ADMIN.

Moderators: debby1972, Nicky, Hélène, Esther67, *wendy*

Plaats reactie
Nicky

Kids Corner

Bericht door Nicky » 09 jan 2012 20:16

Een Kids Corner is ook aanwezig op dit forum. :-D

http://grasparkiet-online.eu/phpBB3/vie ... 83#p208283" onclick="window.open(this.href);return false;

-----------

Dit hoekje is speciaal voor de jongere parkieten vriendjes onder ons. Kinderen van onze leden maar ook andere kinderen zijn welkom mits ze toestemming hebben van hun ouders. :thumright:

Hier kunnen ze van alles laten zien en vertellen, van knutsels en foto's tot leuke verhaaltjes.

Ik zal er af en toe wat plaatsen waarvan ik denk dat het voor hun leuk is om te bekijken of doen.
En ook reacties van de volwassen leden hier zijn zeer welkom als ze daar zin in hebben.
De kinderen zullen zelf ter herkennen zijn aan de kleur van hun naam.

Afbeelding

----------------------------

Voor de ouders;

In veel gevallen zal er geholpen moeten worden met het registreren van een account hier voor zoon of dochter.
Als dat eenmaal gelukt is dan kan onze jonge parkieten vriend of vriendin lekker meedoen.

Controle en toezicht op deze deelname blijft van de ouders wel gewenst.

Ook even een PB naar mij graag, na registratie, met de naam van het kind zodat we hem of haar aan de ledengroep Kids kunnen toevoegen.
Voor de bijdehandjes onder ons en de kinderen waarvan de ouders zelf niet lid zijn, verwacht ik een PB van de kids zelf indien ze onder de 15 zijn. ;-)

( de verantwoording van het internet betreden blijft ten alle tijden voor de ouders )

-------------------------

De Kids Corner is onderdeel van de Babbelhoek en is alleen zichtbaar voor geregistreerde leden, dit vanwege privacy redenen.
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen - Loesje %%-

Plaats reactie